marți, 5 ianuarie 2016

... despre o DIVA


Cand am inceput sa scriu primul articol (despre produse cosmetice), am decis sa nu scriu decat despre produsele pe care le-am testat personal.
Am constatat ulterior ca decizia mea era gresita. Da, era gresita pentru ca unele produse nu se adreseaza categoriei de varsta din care fac parte si nu aveam cum sa le testez, pe de alta parte insa primeam si primesc destul de multe feedback-uri, care in opinia mea merita impartasite si cu voi. :)
  Astazi am ales sa va povestesc despre o crema deosebita, o crema despre care se spune ca pana acum o foloseau doar DIVELE.
  "Am testat pana acum zeci de creme, unele chiar la preturi exorbitante! Dat fiind faptul ca am probleme cu tenul nu pot folosi orice crema, asa am ajuns sa dau chiar 400 de lei pe o crema." Imi  spunea o cunostinta cu aproape doua luni in urma.
 I-am spus ca din pacate nu am o crema care sa coste 400 de lei, dar ii pot oferi o crema "de Lux" care costa mult mai putin, si daca nu o deranjeaza pretul redus :) eu ii recomand sa o incerce deoarece pana acum am primit doar mesaje de multumire si recomandari bune pentru aceasta crema.
A acceptat in final sa testeze crema, desi trebuie sa recunosc nu parea deloc increzatoare sau impresionata, probabil a acceptat mai mult doar ca sa nu o mai cicalesc.
Trebuie sa va pun ca dupa vreo doua saptamani ne-am reintalnit si mi-a spus ca e geniala crema, si chiar daca e destul de maricica (50ml) o poarta mereu cu ea in poseta peste tot pe unde merge. 
... am vazut crema, are o textura superba, parca e din catifea si chiar daca nu ii este necesara tenului meu am folosit-o odata doar sa vad cum se simte fata dupa aplicare... si da mi-a placut enorm, e genul de crema care sti ca nu te lasa la greu, pe care te poti baza oricand...
Acum probabil te intrebi cine este DIVA din povestea mea, ei bine DIVA esti chiar tu,  pentru ca acum crema de Lux are un pret avantajos pe care ti-l poti permite si chiar merita sa o incerci. :)

Repect, 
S.S.H 

P.s Pentru ca parerea voastra este importanta, va astept cu drag sa-mi impartasiti idei, pareri, opinii, critici :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu