duminică, 3 ianuarie 2016

Poveste de Iarna :)

Se stie ca iarna (frigul) este unul dintre cei mai aprigi dusmani ai tenului. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cum incepe sa dea inghetul am si inceput sa am probleme cu tenul, asa ca m-am inarmat serios cu o gama, destul de diversa ca si continut, dar super eficianta, de produse cosmetice bio/naturale!
  Am inceput cu un demachiant din Apa Naturala din Trandafiri, care m-a convins din primul moment cu prospetimea si delicatetea ce o detine. Am continuat cu o crema super hidratanta care pe mine m-a impresionat, dat fiind faptul ca eram una din persoanele "scepticus maximus" cand venea vorba despre produsele bio, sau naturale, (dar despre asta in alt articol), si in final am ales un fond de ten superb, pot spune ca atunci cand l-am aplicat am avut acea senzatie de mangaiere, de adiere... atat de usor, atat de fin, o adevarata incantare!
  Asa am reusit sa incep sa ma bucur de sezonul rece, fara sa imi fie teama ca dupa nici doua minute afara fata mea o sa infloreasca precum un pop-corn.  
  Povestindu-i unei prietene despre descoperirea mea si despre cat de incantata eram, aceasta ma intreaba sec: "si ce balsam de buze folosesti inainte de a aplica rujul?" Trebuie sa recunosc a fost un soc, "nu am nevoie de balsam", i-am raspuns, "rujul pe care il folosesc e mai mult de cat un balsam!" 
... dar pentru ca eu cred ca nu vorbele trebuie sa convinga ci faptele, am invitat-o sa testeze produsele despre care i-am povestit! :)
  Cine a zis ca iarna nu e un sezon placut? ;)
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu