luni, 9 octombrie 2017

Gata de selfie?

   
* foto: farmec.ro 
E o sear
ă banală, ca oricare alta. Copii dorm, eu aș mai avea de trebăluit câteceva prin casă, dar mă opresc să-mi îndrept spatele oboist și încerc să îți spun o poveste, o poveste reală. Gândurile îmi aleargă nebune prin minte și încerc să încropesc un articol cât de cât  ok pentru tine drag cititor.
 Povestea mea se întâmpla în urmă cu 5 ani. Doi oameni se întâlniseră parcă după îndelungi căutări și mult prea lungi așteptări și hotărâseră că e timpul să treacă la ”next level”. Toate bune, ei se înțelegeau de minune și se completau în toate de parcă erau de-o viață împreună. Până și familiile se înțelegeau. Așa că stabiliseră că la Inceput de Iunie e momentul perfect pentru marele eveniment. 😊
Pregătirile mergeau bine, totul se derula conform planului și parcă nimic nu ar fi putut schimba lucrurile.
  Chiar și vremea le era prielnică, soarele afișa un zâmbet cuceritor tuturor și prevestea că ziua următoare va fi perfectă. Trecu și noaptea și se făcu dimineață și din camera miresei se auzi un țipăt de parcă atunci începea sfârșitul lumii.
-          Ce se întâmplă? Ce a pățit întrebară toți părcă la unison.
-          Ei bine, ce se putea întâmpla mai rău! Strigă mireasa disperată.
-          Voi fi o mireasă Kilngonian. Dacă voi mai fi mireasă, pentru că nu mai vreau să ies din casă.
Se lăsă o liniște apăsătoare, nimeni nu ar fi vrut să o supere cumva pe bridezilla.
După un timp mama ei se apropie încetișor de ușă și încercă să intre timid.
-          Dar e chiar așa de grav? Nu se poate face nimic?
-          Nu, nu se mai poate face nimik. Ca să dispară monstrul din fruntea mea ar trebui un tratament, ceva produse eficiente,
ori acum nu am așa ceva. Nu aveam de unde să știu că o să mă transform peste noapte într-un monstru.
-          Ei, las că sigur prietena ta cosmetician te poate ajuta.
Totul indica faptul că în următoarele secunde va erupe un vulcan, sau chiar un tsunami stă la pândă, dar din fericire cosmeticiana iși făcu apariția.
-          Ce e? de ce e toată lumea așa, așa ca la… mort?
-          Păi… începu mama miresei timid, parcă cerându-și voie să spună povestea. Se pare că avem o problemă uriașă. Dar sunt convinsă că tu o poți rezolva.
-          Să vedem, despre ce este vorba?
-          Uită-te și tu! Răbufni miresica din nou. Cine crezi că iese din casă cu cornul ăsta? Îți face impresia că o să împung pe careva în drum spre altar. Nu, nici gând. Eu nu ies din casă.
-          O să rezolvăm problema și totul va fi bine. De când lucrez cu produse create de specialiști,
nu mai am emoții. Coșulețul tău va primii un mic tratament cu ingrediente de ultimă generație și o să regrete amarnic că a încercat să-ți distrugă ziua. 
După ce îi curăță fața cu un Gel spumant purifiant, îi aplică o cremă CC Matifiantă, care parcă făcuse minuni.
Să o fi văzut acum pe bridezilla noastra ce calmă și senină era. Exact așa cum îi stă bine unei mirese în ziua nunții ei.
Se pare că de atunci Cinderella, folosește doar noua gamă Gerovital Stop Acnee. Și cum ei îi place să îi ajute pe ceilalți s-a gândit să-ți împărtășească și ție experiența ei. 😉


 * Articol scris pentru SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu